Autor: 021.rs

Novi Sad
25.07.2022.
10:43
Iako je Generalni urbanistički plan Novog Sada do 2030. godine usvojen, građani koji mu se protive traže nove načine da ga ospore.
  • Ime

    21.12.2022 04:20
    strucnjaci

    a da mi taj GUP prepustimo malo strucnijima od nas?! sve je dovedeno do apsurda! ima li normalnih, ima li institucija i strucnjaka? zasto su placeni i kako mi mozemo znati bolje od njih . kojesta. postali smo AV svi. ne zivimo normalno. zasto se ne borimo za bolje generalno, za vece plate, za nize cene?! zamajavamo se necim na sta ne mozemo uticati profesionalno tj. onako kako treba!!! sto nas ne pitaju hocemo li u NATO i EU?!!!
  • mrva

    29.07.2022 19:13
    @Maja

    Odlučila Maja da nam objasni šta je i kada "previše". Ne, nije previše nego je premalo.. glasa razuma, kritičke svesti, otpora pa i protesta protiv svega što nam ova vlast radi otkada je uzjahala! Previše ćutimo i trpimo.. ali to je već problem vas koji se uvlačite u puževe kućice. I ne, nije Novi Sad velik grad, a pogotovu ne u svetskim okvirima. Gradovi se razvijaju i šire, ali na human, smislen, civilizovan način, vodeći računa da se sve komponente uklope uključujući zelene površine i parkove, stvari koje su vredne da se sačuvaju, i u interesu građana a ne malobrojne kriminalne elite, čitaj - građevinske mafije spregnute sa politikom.
  • /

    29.07.2022 15:40
    /
    @s
    navedi sta ce ti materijalni promeniti?
    dobices tezgu za kokice pretpostavljam.

    dilovati neces moci zato sto ce u tim stanovima biti dileri.
    kupaliste kao na adi neces dobiti zato sto ce to biti njihova marina.
  • Maja

    27.07.2022 19:30
    Ja podrzavam svaki protest ali ovo je smesno,da li ste realni da cemo za svako drvo da protestujemo. Kome ne odgovora sto zivi u velikom gradu koji mora da se siri i razvija kao uostalom svi veliki gradovi po svetu neka se seli na salas ili selo. Za svaki drvo da se skupljamo je stvarni previse
  • Felix

    26.07.2022 18:48
    Podržavamo
    Sve što se ne sviđa zgubidanima koji napadaju institucije , na pravom smo putu .
  • Nada

    26.07.2022 17:12
    GUP NS
    Svi koji ste za novi plan GUP, niste pravi Novosadjani, to moze samo neko ko je glup, ko ne voli NS, ko ima direktnu ili indirektnu korist od istog. Botovi! Vucevic i sns unistavaju sve cega se dohvate, e pa NECE PROCI!!!
  • Zox

    26.07.2022 15:14
    Zašto smeta što se gradi i jel
    Mislim da ovima koji prave proteste ustvari smeta što se gradi i radi nešto, kakva ekologija, kakve budalaštine, ovo je politički haos, da bi došli oni što ruše sve od vremena DOS-a pa bi još malo, a zar mislite da narod to nezna.
  • Vladan

    26.07.2022 12:54
    @S

    Awww, znači ako ne budemo dali da nam se gradi u kraju, vi botovi ćete ostati siromašni?

    Odlično.
  • S

    26.07.2022 07:58
    S
    NE kao i vecina jer ovaj GUP mnogima menja zivote nabolje u materijalnom smislu! Hvala!
  • S

    26.07.2022 07:57
    S
    NE kao i vecina jer ovaj GUP mnogima menja zivote nabolje u materijalnom smislu! Hvala!
  • dd

    26.07.2022 06:59
    NARAVNO!
    Svaki normalan čovek u Novom Sadu će dati svoj glas i doprinos protiv nasilja koji vlada u gradu, protiv Vučevićevih čuvara koji tuku gradjane i drže nogu na vratu, što je fašistički metod. Novi Sad je okupiran od kriminalaca, koji su okupljeni da štite kriminalce u lepim odelima, a da izmedju njih nema razlike. Jedni su jaki pa se tuku, prete i maltretiraju, a drugi se lepo smeškaju u odelima. Ovo su ljudi grada kulture, našeg Novog Sada. Gde su nestali naši Novosadjani, da li je moguće da je toliko ljudi iz Novog Sada otišlo zbog bahate sns vlasti na čelu sa Vučićem, sramotom grada.
  • Lela

    25.07.2022 21:18
    Most će biti i Novi Sad na vodi će biti i biće sve što je usvojeno. Kakvi referendumi, pa odavno je jasno da ono što naume i urade.
  • BoeserWolf

    25.07.2022 19:59
    @NS
    a ko smo to mi?

    Da, zaboravio sam da je u ovoj zemlji glupost vrlina. Sto neobrazovaniji, tuplji, okrutniji i potkupljiviji podanik, to bolji. Pa razumem da ti kao nosilac te vrline ne razumes da ovde nije problem sredjivanje Ribarca, vec nacin na koji se to radi. Jedini ljudi kojima ne smeta nacin na koji to sprovode su ili ljubitelji sendvica iz partijske kuhinje ili ljudi kojima je otimanje, prebijanje, pronevera poreskog novca i pranje istog sasvim normalno, a to su upravo nosioci gore pomenute vrline.

    Po tonu i klise osudi koju si bacio, kao i po broju botova koji ocenjuju komentare, rekao bih da si pripadnik obe grupacije koje sam spomenuo u prethodnoj recenici.
  • Sanja

    25.07.2022 19:18
    GUP
    Mi što nismo iz Novog Sada a jesmo iz Vojvodine mi imamo isti glavni grad kao i Novosađanj i ostatak pokrajine!! To znači da nam nije svejedno što od našeg glavnog grada neko hoće da napravi grdilo da bi uzeo pare! Dakle N. Sad je NAŠ GLAVNI GRAD, dakle NAŠ grad koliko i onih koji u njemu žive i sramotno je što to gradonačelniku još uvek niko nije javio pa nam objašnjava da se nas ne tiče gde će biti most! Vidi, molim te! Pa mi iz Subotice npr. smo gledali kako preko naših glava preleću avioni koji su bombardovali Petrovaradinski most! Nisu leteli preko neke druge tetitorije nego preko NAŠE pokrajine na NAŠ GLAVNI GRAD KOJI SU I GAĐALI JER JE SVIH NAS A NE SAMO GRADONAČELNIKA NOVOG SADA. Tada su gađali NAŠ most, jedan od simbola NAŠEG NOVOG SADA.
  • kimi

    25.07.2022 18:01
    Ja bih al za occccepljenje vojvodine.
    Pa posle moze o svemu ostalom.
  • NS

    25.07.2022 17:16
    "BoeserWolf
    25.07.2022 • 15:59
    @Jesa

    Da bilo sta znas o referendumima znao bi da su na lokalu mnogo cesci nego na republickom nivou. Ali nisi ti kriv sto ne znas to, ipak zivis u zemlji gde se demokratija blati, a diktatura obozava. I to sto nemas obrazovanje pa ovu "gradnju" smatras progresom. Jedino si kriv sto si tako samouveren da nisi glup."

    Zbog ovoga ste vi na 10% ako i toliko nakukate da neko glasa za vas! Zbog tog laznog osecaja elite ciji ste oreol sami sebi stavili na glavu pa tako obmanuti blatite sve koji ne dele vase elitisticko/snobovsko gledanje na svet! Od srca zelim da se realizuje Novi Sad na vodi, da vas jako boli ta zavist od savremene kvadrature sto ce se izgraditi na mestu onog zmijarnika sto ga ko urodjenici branite.
  • hah

    25.07.2022 16:30
    moze referendum za gup al da glasaju samo oni koji zive u granicama gup-a tj cije mesto stanovanja je u obuhvatu gupa. znaci veternik i futog ne glasaju/ne pitaju se nista kao i svi iz veternika i futoga koji naprasno pred referendum “slucajno” promene prebivaliste.. eto tako moze , i gup sigurno pada!
  • BoeserWolf

    25.07.2022 15:59
    @Jesa
    @Ješa
    25.07.2022 • 10:57
    oh ah uh
    Stvarno se pravi cirkus od svega, pa sad i oko ovoga. Mi nismo imali referendum po pitanju KiM ili o pristupu EU ili ne, a treba da ga imamo za jedan lokalni plan?! A sem toga, kad god pročitam reči tipa komitet za prava, inicijativa za ovo ili ono, nevladina organizacija za svašta nešto, jasno mi ko stoji iza svega i koja mu je namera. Ostavite Novi Sad na miru da se gradi i razvija, a kome je do trave i drveća, eno sela zvrje prazna, pa izvolite gospodo uživajte u prirodi.

    Da bilo sta znas o referendumima znao bi da su na lokalu mnogo cesci nego na republickom nivou. Ali nisi ti kriv sto ne znas to, ipak zivis u zemlji gde se demokratija blati, a diktatura obozava. I to sto nemas obrazovanje pa ovu "gradnju" smatras progresom. Jedino si kriv sto si tako samouveren da nisi glup.
  • Demos

    25.07.2022 14:32
    @d
    Vi ne shvatate. Demokratija na vojvođanersko-novosadski način je da ćemo se pozivati na zakone koji nam odgovaraju i zahtevati da se sprovode u potpunosti, a kršiti zakone koji nam ne odgovaraju onako kako nama pada na pamet i tu niko ne sme da nas pozove na odgovornost ili sprovođenje zakona. U suštini veoma prosto. Licemerno, ali prosto.
  • @d

    25.07.2022 14:31
    B**alo
    Nije policija stajala coveku na glavi i tukla, nego neko kao privatno obezbedjenje koje nije bilo obelezeno.. vidimo se u cetvrtak!
  • Arhitekta

    25.07.2022 14:29
    Glasao bih ba referendumu ali tako da predlozi za poboljšanje GUPa budu konstrukrivni, a ne da je jedina alternativa pdbijanje celog GUPa.
    Trenutni predlog uredjenja obale je loš, ali to ne znači da ne treba raditi ništa, već treba izbeći usecanje obale, smanjiti spratnost i količinu izgradjenog prostora i bolje organizovati javne površine. Bilo bi veoma dobro da se taj deo grada uredi, ali ne bahato investitorski kako je sad predloženo.
  • d

    25.07.2022 13:38
    Pošto ovde vidim sve poznavaoce pravde i zakona.
    Što lepšo nekažete da niko ali niko nesme ni da dirne policajca. Po zakonu je onako da savlada i da mu stoji na vratu koliko god idiotski bilo tako se radi u čitavom svetu, malo prvo pročitajte.
    Ako ne može onda ima pravo da ga puca gumenim mecima.
    Ovo govorim samo o tom slučaju a ne o GPU koji je katastrofalan.
    policajac je službeno lice ako ga napadnete ima pravo da vas prebije, privede...
  • Ko je

    25.07.2022 13:33
    Limanac
    Mićin ili Kobac.
  • Gari

    25.07.2022 13:33
    Čudim se
    Današnja opozicija ima, po meni, neverovatnu taktiku! Ne znam da li da se smejem ili da plačem...
    Koncentrisali se na kritiku onoga što vlast izgradi, ili planira da izgradi... Usmerili se na ličnost Vučića, Vulina...
    Aman da li ste normalni?!
    Poklanjate im publicitet.
    Ima toliko stvari koje možete kritikovati.
  • ZOZONE

    25.07.2022 13:29
    Koji referendum??
    Republicki referendumi nemaju cenzus do 50% +1, ali gradski ima. I jos na to dodajte moc kradje glasova od strane rezima. A da ne pricam o tome da 95% gradjana Novog Sada nema pojma sta je GUP, a kamoli sta u njemu stoji ili zasto nesto treba ili ne treba.
  • labelo

    25.07.2022 13:21
    komisijski
    >utanacciti,utanacciti,utanacciti<
    Rasprava je tekovina medjuljudskih odnosa.Tu je i ressenje.
  • rođena novosađanka

    25.07.2022 13:12
    ne
    Već su nepovratno uništili 99% grada i prenaselili ga njima podobnim, a nama i gradu nepodobnim, tako da želim da ga unište 100% pa neka oni i njihovi potomci "użivaju" u Novom Smradu.
    Novosađana je u Novom Sadu ionako manje od 10%, a za deceniju dve bićemo na nivou statističke greške.
  • Goq

    25.07.2022 13:11
    Glasao bih protiv GUP-a
  • Marko

    25.07.2022 12:58
    Da li biste procitali GUP za pocetak? Posebno se odnosi na javne licnosti iz Beograda kojima se posalju odlicne filmske fotografije, ni glumac/ica ih ne bi odglumio/la ni reditelj izrezirao tako.
  • NS

    25.07.2022 12:53
    boze svasta
    Pisite Vatikanu da se organizuje misa za "brutalno prebijanje golorukog naroda". Mislim stvarno preuvelicana tema i preuvelican hajp oko cele stvari!
  • Despot Aleksandar

    25.07.2022 12:52
    niko
    25.07.2022 • 11:14
    Da, samo da su posteni referendumi. Inače, ne vredi davati ni potpis niti “glas” u bilo kom obliku, jer svi do jednoga na to racunaju. Mi uradimo, vi se “borite” za vasa prava, a onda izvaramo i pokazemo kolika su vasa prava.
    Trosimo energiju na takve stvari, bespotrebno.
    Umesto da se sudovi pokažu da brane narod, ono obrnuto sve.
    Nesto je drugo potrebno.
    Mozda prvo da se ti sudovi zamene?

    Demokratija je skupa - diktatura je još skuplja.
    Problem je u edukovanju: zatucani Srbi više vole putine i orbane nego poštenje i moral
  • Hjgft

    25.07.2022 12:33
    Da mi lekar kaže
    strogo mirovanje, ako izađete na referendum, to će vam biti poslednja šetnja u životu izlazim.
    Časnije je umreti nego živeti u gradu kome je Vučićević gradonačelnik.
  • Bivše dete

    25.07.2022 12:26
    Jedino rešenje
    Vanredni izbori u Novom Sadu i poništavanje lažnog GUP-a uz krivičnu odgovornost za mega mutne radnje...
  • Aleksandar974

    25.07.2022 12:25
    Grad je vec odavno unisten,neplanskom gradnjom. To je trebalo spreciti ranije. Sada je cini mi se kasno. Grad je postao prenatrpan,tesan,bucan..... Umesto sto su nicale zgrada do zgrade na mestima gde su bile kuce, trebalo je dozvoliti da grad ide u sirinu. Moze i po koja zgrada gde su bile kuce,ali ne toliko,vec polovina ili cak trecina izgradjenih zgrada. Tako bi ostalo mesta za parking prostore,parkove i infrastruktura bi taj pritisak lakse podnela.Ne znam koliko se povecao broj stanovnika u gradu u poslednjih dve decenije,ali kapaciteti strujne,vodovodne i kanalizacione mreze ne verujem da su projektovani za toliko stanovnika. Otud i problemi u normalnom funkcionisanju. O saobracaju da ne pricamo. Tako da mi vec imamo velikih problema i bez ovog GUP, ovo je samo slag na tortu,koja ima gorak ukus za novosadjane.
  • Lola

    25.07.2022 12:21
    Setili se
    Ovako stoje stvari pitajte one koji su od tih istih investitora podobijali silne stanove,pa sto sr onda nisu bunili,a sad im smeta...
  • Dejan

    25.07.2022 12:17
    Nek mi stavi lajk svako na komentar ko je procitao Generalni urbanisticki plan grada Novog Sada do 2030.godine...komentarisete bez procitanog slova ane pasusa. NE znam da li shvatate da je usvojen Generalni plan koji je poceo da se radi 2009.godine. I u velikoj meri isti kao i onaj iz 2000.godine. novine čine poboljsanja. Povecanje zelenih povrsina, 300km bic.staza, 5 pesacko-bic mostova,zasticena stanista naglasena, sportske povrsine prvi put detaljno date sa pravilima, zeleni koridori uneti sa obe strane Dunava, i naravno priobalje. Jer GUP je GUP. Uskoro pocinju da se rade studije za novi planski dokument i novi plan. Nadam se novoj metodologiji i planskoj praksi tokom izrade novog plana.
  • Nemanja

    25.07.2022 12:16
    Novi Sad mora da se izgradjuje i raste, ali ne po galensovom planu
  • Boki

    25.07.2022 12:14
    Da li bi izašli na nameštene
    izbore, glasanje? U zemlji u kojoj vlada sila, kriminal i nepravda?
  • /

    25.07.2022 12:14
    /
    @jesa
    bilo je manipulisanih referenduma o kosovu.
    pitaj roditelje.
    zato smo imali takve 90-e i zato imamo vas ovakve
  • Rokyyyiii

    25.07.2022 12:12
    Ovo liči ajmo bacati varnice za sve i svašta, nema veze koliko nas je, nešto će već upaliti pa će se pridružiti još gradjana koji su nezadovoljni ko zna čime.
  • vojko

    25.07.2022 12:08
    SNS teroristi
    Naravno da se treba boriti protiv mafijsko fasistickih terorista SNS, one su unistitelji Srbije i srpskog naroda. Oni nisu srbi samo se tako brendiraju, to je najgori olos
  • Z

    25.07.2022 12:01
    Ajde
    @ Dragan
    A da odeš ti, puno je gradova sa vijaduktima, ako ti je to pojam razvoja, jadni sine Dragane.
  • Gavril

    25.07.2022 11:56
    Kada će policija identifikovati i uhapsiti civile u belim majicama koji su glumili policiju i tukli i hapsili građane Novog Sada kod gradske skupštine?
  • VladaN

    25.07.2022 11:41
    @Ješa,Limanac i slični
    Stanite pred ogledalo pa pročitajte to što ste sročili. Iznenadili bi ste se koga bi videli u ogledalu.
  • većina

    25.07.2022 11:37
    Nema potrebe za referendumom pošto je izaznost na izborima bila rekordna što SNS čini legitimnim pobednikom demokratskih izbora. Kao takav ima puno zakonsko pravo da donosi odluke kakve usvoji njihova skupštinska većina. To je demokratija, j... ga. Ko misli da treba neka za pet godina ponovo izađe na Vučićeve izbore da vidi da li će biti više uspeha a ako bude baš velika želja za referendumom biće održan i opet će se ubedljivom većinom izglasati usvajanje GUP-a. Volja naroda mora da se poštuje a narod je i Zmaj od Šipova, Aca Lukas, Karleuša... Niko vam nije objasnio da ne glasaju samo pametni, pošteni i obrazovani već svi i svakakvi. Niste dobro izračunali ko čini većinu u Srbiji ali ste hteli izbore i demokratiju, evo vam je. Nasilno protivljenje odlukama legalno i legitimno izabranih institucija vas stavlja izvan zakona i čini anarhistom, teroristom i sl. Demokratija, j... ga.
  • QQ

    25.07.2022 11:31
    Zar ne bi bilo pametno dodati i opciju za koju stranu bi glasali? Nije samo poenta u izlaznosti.
  • Vlada

    25.07.2022 11:24
    Izaći će svi njihovi poslušnici + ne zaboravite da u grad spadaju i prigradska naselja i šta ćemo onda?
  • Vlada

    25.07.2022 11:22
    Ima tu jedna mala začkoljica: stanovnici okolnih sela i divljih naselja nema šta da glasaju o novosadskom GUP-u.
  • Hm

    25.07.2022 11:16
    Neke stvari su za direktnu demokratiju. Pogotovo kada ne postoji sistem za opoziv predstavnika ili poslanika naroda koji je izneverio glasove svojih glasača.

    Do sada jedino što možemo da uradimo je glasanje na izborima. Treba nam više a ne manje izbornih tema.

    Zašto ja da glasam za partiju ako su skoro sve partije potplaćene? Sve se radi preko veze i kada se desi nešto loše niko ne preuzima odgovornost. Mi praktično ne živimo u demokratiji. Mi živimo u nekom drugom sistemu.
  • Xxc

    25.07.2022 11:15
    Vladtodršci sve ignorišu pa koja onda poenta referenduma, njima ni Ustav nije odrednica a sve vajni pravnici što koriste da prihvate samo šta hoće
  • niko

    25.07.2022 11:14
    Da, samo da su posteni referendumi. Inače, ne vredi davati ni potpis niti “glas” u bilo kom obliku, jer svi do jednoga na to racunaju. Mi uradimo, vi se “borite” za vasa prava, a onda izvaramo i pokazemo kolika su vasa prava.

    Trosimo energiju na takve stvari, bespotrebno.
    Umesto da se sudovi pokažu da brane narod, ono obrnuto sve.
    Nesto je drugo potrebno.
    Mozda prvo da se ti sudovi zamene?
  • Vanja

    25.07.2022 11:10
    Nisam sigurna da bi rezultat referenduma odrazio mišljenje onih koji su protiv ovog GUP-a! Nažalost!
  • samo

    25.07.2022 11:05
    istina
    iz novog sada sam i ne interesuje mu glupavi gup kao i 97% novosadjana
  • МилеНС

    25.07.2022 11:03
    да образложим
    Не, не бих изашао јер да изађе 200% грађана и гласа против они би избројали 80% онако како њима треба...
  • profesorka

    25.07.2022 10:59
    Uslovi za referendum
    nemogući su. Moguće je samo jedno: sačekati nove izbore za gradsku skupštinu, smeniti ovu sadašnju naprednjačku i doneti novi GUP.
  • Ješa

    25.07.2022 10:57
    oh ah uh
    Stvarno se pravi cirkus od svega, pa sad i oko ovoga. Mi nismo imali referendum po pitanju KiM ili o pristupu EU ili ne, a treba da ga imamo za jedan lokalni plan?! A sem toga, kad god pročitam reči tipa komitet za prava, inicijativa za ovo ili ono, nevladina organizacija za svašta nešto, jasno mi ko stoji iza svega i koja mu je namera. Ostavite Novi Sad na miru da se gradi i razvija, a kome je do trave i drveća, eno sela zvrje prazna, pa izvolite gospodo uživajte u prirodi. Spojite lepo sa korisnim.
  • Лиманац

    25.07.2022 10:57
    Смешно је што се на референдум позивају они који би тај референдум изгубили са једва 20% гласова против.
  • Dragan

    25.07.2022 10:54
    Da
    Da, izašli bismo na referendum, želimo i GUP, novi most sa vijaduktom, Novi Sad na vodi i dalju urbanizaciju, konačno da je neko ušao u koštac sa tim. Kome nedostaje priroda neka ide u Begeč ili na Frušku goru.
  • predrag

    25.07.2022 10:51
    Pa tu je izvestan rezultat:
    Za GUP: Investitor, Vlada i clanovi SNS-a koji ne misle na buducnost;
    Protiv: Svi ostali

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna